The End

22 augustus 2013 - Ursem, Nederland

Ja zoals de meeste van jullie wel weten ben ik alweer anderhalve week thuis.
Maar bij deze toch nog een afsluitende blog om het verhaaltje helemaal rond te maken.

Na vanuit Azië terug te zijn aangekomen in Sydney kwamen een paar dagen later Jelle en Mark. Het was erg leuk om hen weer te zien alleen landen ze een beetje vroeg om 7 uur s'ochtends, dus vroeg mij bed uit en klaar staan voor ze. Natuurlijk gelijk die middag het Opera House laten zien en alle andere Sydney toeristische attractie's.

Sydney met Mark en JelleRugby wedstrijd
Na 3 dagen in Sydney mochten we onze campervan ophalen en zijn we met de campervan helemaal naar Cairns gereden in 18 dagen. Totaal bijna 3000km. Tijdens deze roadtrip hebben we natuurlijk nog hele leuke dingen gedaan. Zo zijn we een goede avond wezen stappen met Dave (Australische vriend) en zijn vrienden. Zijn we naar Fraser Island geweest en gevaren rond te Whit Sundays. Zijn Jelle en Mark nog uit een vliegtuig gesprongen. (Als iemand Jelle en Mark ziet vraag naar de DVD van de Skydive is erg grappig HAHAHA!!) In Cairns zijn we ook nog 1 dag de Great Barrier Reef opgegaan.

Jucy campervanJelle Fraser IslandBBQenMission beachJucy inleverKoala

Nu is alles dus weer afgelopen en ben ik alweer even thuis. Het is allemaal erg wennen weer. Vooral het gestreste hier in Nederland. Nu gaat natuurlijk mijn avontuur in Nederland beginnen met het vinden van een baan en mijn carrière starten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Cor en Agnes Tuyp:
    22 augustus 2013
    Dennis lekker dat je weer gezond en wel thuis bent.
    Wij wensen je heel veel succes met het vinden van een baan.
    Cor en Agnes
  2. Linda en Rien:
    22 augustus 2013
    hallo Dennis,
    Welkom thuis........... hartstikke bedankt voor al die leuke
    verslagen. Hebben ze met plezier gelezen.
    Heel veel succes met het vinden van een leuke en goedbetaalde baan.

Linda en Rien.
  3. Jacqueline en Frans:
    23 augustus 2013
    Hoi Dennis, wat een geweldige reis. Je hebt een leuk verslag bijgehouden en we hebben erg genoten van je reisverhalen. Leuk om te lezen en je zoet kunnen volgen. Succes met het zoeken van een baan.
    Jacqueline en Frans.
  4. Rein en Annemiek:
    23 augustus 2013
    Hoi Dennis,
    Bedankt voor je leuke verslagen, het was een prachtig avontuur. En een mooie afsluiting zo met je vrienden, helemaal geweldig.
    Die baan komt er vast, want natuurlijk zijn er bedrijven die zo'n kanjer in dienst willen hebben.
    Veel succes.
    Rein en Annemiek