Welkom op mijn reisblog!

6 augustus 2012 - Ursem, Nederland

Jahoor vorige week dinsdag geslaagd voor mijn opleiding, dus de ticket naar Australië is geboekt. 18 September gaat het dus gebeuren waar ik al een tijdje naar uitkijk. Via deze blog wil ik iedereen informeren over wat ik allemaal beleef aan de andere kant van de wereld.

Mijn blog is gekoppeld aan mijn Facebook, daar wordt elke keer een notificatie geplaatst als er wat veranderd op mijn Blog.
Je kan je ook toevoegen aan de mailinglijst, dan krijg je elke keer als er wat veranderd een mail. Na aanmelden voor de mailinglijst moet je wel even de link aanklikken in de bevestigingsmail. Als je geen mail heb gekregen moet je misschien even kijken bij de ongewenste mail map.

Vanaf nu ga ik dus weer druk verder met me reis voorbereiding. Nog genoeg te doen.

Veel plezier met het volgen en lezen van de blog.

(waarschijnlijk komt de volgende blog pas vlak voor vertrek!!)

1. Itse de Boer:
    Dag Dennis,

Alvast een heel goed jaar toegewenst! Jouw daddy zocht het in de United Steates; jij down under. Maar het blijft in de Angelsaksische sfeer. Ik kan het je alleen maar aanraden: het is bijzonder vormend voor de hele rest van je leven!

Alle goeds en graag tot ziens over meer dan een jaar, Itse de Boer.
  2. Cobie Stam:
    Hoi Dennis,
    We gaan je zeker volgen, veel plezier en goede reis!

groetjes Teun en Cobie
  3. Rein en Annemiek:
    Hoi Dennis,
    We gaan je ook volgen tijdens dit grote avontuur.
    Een hele goede reis en een schitterend jaar!
    Succes met je laatste voorbereidingen en sterkte tijdens het afscheid van je familie. (en de familie zelf natuurlijk ook veel sterkte)
    Groetjes, Rein en Annemiek
  4. Rob en Hermie:
    14 september 2012
    Hoi Dennis
    Nog even en dan gaat het avontuur beginnen.
    Wij gaan je zeker volgen.
    Veel succes en een goede reis
  5. Wil en Marijke Meulenbelt:
    18 september 2012
    Hallo Dennis
    Veel plezier in Australie en goede reis.
    kusjes mam