Onderweg (Taipei)

19 september 2012 - Taipei, Taiwan

Hallo allemaal,

Ik ben onderweg hoor, zit nu in hotel in Taipei. Vlucht naar Bangkok en naar Taipei al overleefd. Totaal al bijna 15 uur in vliegtuig gezeten. Nu wachten op volgende vlucht van 9 uur naar Sydney.

Zojuist even rondje gelopen met de groep van 13 door Taipei en even gegeten. Natuurlijk bij de vrienden van de grote M. Wel super aardige mensen hier. Liet natuurlijk gelijk me cola vallen, maar wel een nieuwe en hoefde niks op te ruimen. Zijn allemaal ook ergens hulpzaam. De weg naar de grote M werd goed uitgelegd. In de buurt waar het hotel staat zijn wij ook een beetje een bezienswaardigheid (13 hollandse jongeren).

Hier onder een foto van ons uitzicht uit de hotelkamer. En een foto van onze hotelkamer die ik samen deel met een jongen uit Obdam. Wat een toeval.

Uitzicht uit hotel kamerOnze hotel kamer

Nu zo even lekker douchen en dan weer richting het vliegveld voor het laatste stukkie naar Australië. Zo lekker slapen in het vliegtuig, het is hier nu iets over 18:00 en we vliegen weer verder om 23:00 dus lekker een nachtvlucht.

Tot de volgende keer en dan zit ik in Sydney!

1. Danny:
    19 september 2012
    Top man dat de reis goed is gegaan!
    Hoe heet die jongen uit obdam ben wel nieuwschierig wie het is. :)
    Succes met de reis naar Aus.
  2. Wil en Marijke Meulenbelt:
    Hoi Dennis,
    Wat leuk dat je zo snel een reisverhaal hebt geschreven.
    Goed om te horen dat het goed gaat.
    Nog een goede reis richting Sydney, we wachten je volgende reisverhaal weer met spanning af!!!
    Kusjes, Mams
  3. Jeffrey:
    19 september 2012
    Mooi dat de reis tot nu toe zonder problemen verloopt! Succes nog verder! Hou je tai!
  4. Jacq. en Frans van Sabben:
    21 september 2012
    Hoi Dennis, geweldig om je eerste verhaal al te lezen! Je geniet vanaf de eerste dag al! Goede reis en voorzichtig! Groet Jacq. en Frans van Sabben.
  5. Patricia:
    24 september 2012
    Hi Dennis,

Leuk om al wat van je te lezen. Goede reis, doe voorzichtig, niet teveel cola verspillen, en vooral véél genieten!

Over 5 weken ben ik zelf 'n half jaar weg, aardig bij jou in de buurt, maar het zal me zeker wel lukken om je blogs vanuit Azië te volgen.

Groeten Patrice