Eerste week Sydney!!

25 september 2012 - Sydney, Australië

Hallo allemaal,

Hier is hij dan de eerste reisblog vanuit Australie. Het was een pittige vlucht maar het is super verlopen. Heb meer dan de helft van de vlucht geslapen dus een goeie vlucht.

Bij aankomst gelijk op de foto geweest met het Opera House en Harbour Bridge. Dat zag er natuurlijk geweldig uit. Daarna lekker even uitrusten en douchen en s'avonds hadden we een bbq op een dak. Kwam nog een Aboriginal dansen en zingen ook. Net uit vliegtuig en gelijk op foto met Harbour en Opera House

De tweede dag was de regel dag. Bankrekening aanvragen, zorgverzekering regelen en zo nog een paar dingetjes. S'middags hebben we een mooie wandeling gemaakt van Coogee naar Bondi Beach. Natuurlijk even op de foto met de lifeguard gebouw.

Ik bij Bondi BeachDe kust bij Sydney in de buurtDe nieuwe lifeguards van Bondi Beach!

Zaterdag zijn we naar de Blue Mountains geweest en die waren super mooi. Natuurlijk alles is hier mooi. Lekker door de bergen gehiked en heel veel mooie foto's gemaakt. Eind van de dag was ik wel kapot. Nog wel even lekker uit eten geweest.
Blue MountainsNiels saved the day!Three Sisters

Voor de trein liefhebbers onder de volgers. Hieronder een foto van het steilste treintje ter wereld.
Steilste treintje ter wereld!

Na een drukke dag in de Blue Mountains zondag lekker door de haven wezen varen en even lekker op een strandje wezen liggen. Was super met uitzicht op de skyline van Sydney.
Haven cruiseHaven cruise

Gisteren lekker wezen surfen. Was echt super. Dat wil ik meer doen. Vandaag wel onzettende spierpijn en een flink aantal meer blauwe plekken. Maar ga waarschijnlijk vrijdag met een surfkamp mee. Lekker 5 dagen alleen maar op het strand leven.