Prettige Kerstdagen en een Goed 2013

23 december 2012 - Monbulk, Australië

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik iedereen een prettige kerstdagen wensen en natuurlijk een heel goed 2013.

Kerst UluruKerst Kajta TutaKerst Kajta Tuta

Kerst Cape TribulationKerst Port Douglas

Het is alweer bijna kerstmis, wat gaat de tijd toch snel. Mis ook wel een beetje het kerstgevoel. Ligt waarschijnlijk aan het weer. Het moment dat ik nu deze blog type heb ik een paar uur vrij tussen de middag om dat het een beetje te warm was om te werken (38 Graden). Wel raar eerste kerstmis niet in Nederland en gelijk met dit weer. Mis de gezelligheid wel een beetje. Zit hier nu op de boerderij met alleen maar Fransen. En zoals het Fransen bekend staat spreken ze slecht of totaal geen Engels (weet ook niet wat ze hier doen). Met kerst ga ik waarschijnlijk naar Melbourne en ook met oud op nieuw.

Het werken hier op de boerderij gaat gewoon door. Ben laatste tijd veel kersen aan het plukken. Wie deze kerst dus ijs met warme kersen eet moet maar even aan mij denken (misschien heb ik ze wel geplukt).

Het is wel even lekker om een paar weken op de zelfde plek te zijn. Ben nu flink aan het sparen om straks weer lekker door te reizen. Heb nog genoeg dingen die ik wil zien. Dus wordt voor mij geen uitbundiggen kerstmis en oud op nieuw want moet wel op de kleintjes blijven letten.

Prettige dagen allemaal

(foto's van boerderij en mij verblijf plaats komen de volgende keer.)

1. Arno:
    23 december 2012
    Jij ook fijne dagen Dennis! Wederom een leuke verhaal! Spreek je snel weer, groetjes Arno en Nancy
  2. Frits Liebregs:
    Hallo Dennis,
    Hartelijk bedankt voor je leuke kerstkaart! Ik wens jou ook een voorspoedig en gezond 2013 toe. Ik ben jaloers op je avonturen daar in Australië en geniet daarom van je reisverslagen. Hartelijke groeten van Frits.
  3. Itse de Boer:
    Dag Dennis,

Het zal voor jou een bijzondere ervaring zijn: Kerstfeest in de zomer.... Misschien is het dan aardig voor jou te weten dat de traditionele kerstdatum ooit in Europa vlak na de kortste dag werd "geprikt" als vervanging van het heidense midwinterfeest. Je kon met die nieuwe christelijke religie de mensen niet zomaar hun feesten afpakken: dus werd het een christelijke make-over van een bestaand feest.

Ik wens jou goede dagen toe en een nieuw jaar vol goede verrassingen! Veel heil en zegen, Itse de Boer.
  4. Cor en Agnes Tuyp:
    Hoi Dennis,
    Wij wensen jauw fijne Kerstdagen in je korte broek gek idee,
    maar vooral een heel goed 2013,
    groetjes Cor en Agnes
  5. Linda en Rien:
    hallo Dennis
    Weer met veel plezier je verslag gelezen. Jammer, dat je aan die Fransen niets hebt. Hoop wel dat de verdiensten niet tegen vallen. Kerst in de warmte, toch heel iets anders. Hier in NL is het nat, regen en nog eens regen. Niet echt een Kerstsfeer. Hoop dat je de Kerstdagen toch een beetje gezelling kan doorbrengen. En natuurlijk de beste wensen voor 2013. We blijven je volgen.
    hartelijke groeten, Linda en Rien
  6. Nico en Katja:
    Hoi Dennis
    Dank je voor je mooie kaart. Wat ik steeds lees is het genieten daar. 38 graden lekker hoor,het is dat ik niet van vliegen hou. Hier vanuit Berkhout wensen we je hele gezellige dagen,en een goed en gezond 2013.
  7. Tante Jos:
    25 december 2012
    Hallo Dennis,
    Bedankt voor je leuke kaart en wens jou ook prettige feestdagen.
    Ik print dit uit voor opa en oma die al een multomap hebben met jou verslagen erin.
    En uh... hoe moet het nu met die oliebollen?
    Groet Jos Jece en Peter
  8. Leo Dam:
    26 december 2012
    Hoi Dennis,

Alvast een heel mooie voortzetting van je reis toegewenst in 2013.
    Heb al je verhalen met plezier gelezen en zie dat het je goed gaat.
    Die kers op op het toetje met kerst was heerlijk, nog bedankt daarvoor!

Groetjes,

Leo
  9. Peter hoope:
    29 december 2012
    Dennis,
    weer bedankt voor je reisverhalen.
    Ik wens je een heel goed 2013 toe en geniet zoveel als je kunt.
    Lijkt me wel raar dat het bij 8 uur eerder 2013 is dan hier.

groeten Peter
  10. Gerard van Dijk:
    31 december 2012
    Hallo Dennis,
    Leuk om je verhalen te lezen!
    Bij deze ook een gelukkig 2013!
    Helaas gaat het met AZ nog niet zo goed.Ze missen jouw steun! Groeten Gerard van Dijk
  11. Jacq. en Frans van Sabben:
    2 januari 2013
    Hoi Dennis, een heel goed en mooi 2013! Heel veel plezier nog en wees voorzichtig!

Hartelijke groeten van Frans en Jacqueline