Waar is Dennis?

8 december 2012 - Monbulk, Australië

Hoi

Daar is weer een blog, even een korte om jullie op de hoogte te stellen waar ik nu ben.

De vorige keer was ik geeindigd met het verhaal dat ik in Adelaide was en moest kijken wat ik verder ging doen. Nou ik heb werk gevonden. (Dank je wel Donny!!)

Eerst ben ik een week in Adelaide gebleven om daar lekker rond te snuffelen en Adelaide beter te leren kennen. Ben naar het strand geweest, wat museums bezocht (treinen en vliegtuig museum foto's volgen nog). Vincent heb ik op het vliegveld afgezet en hem veel plezier gewenst met zijn reis door Nieuw Zeeland. De volgende dag ben ik met 2 andere Nederlanders naar een werkhostel gegaan. Hier aangekomen te zijn en 1 dag gewerkt te hebben voor een knoflookboer en bijna niets betaalt gekregen te hebben besloten om weer terug naar Adelaide te gaan en daarna door naar Melbourne. Van plan zijnde om werk te zoeken in de buurt van Melbourne. Aangekomen te zijn in the Grampians (mooi natuurpark) belde ik met een boer in de buurt van Melbourne en hij vertelde me dat ik over 2 dagen kon beginnnen. Ik dus snel richting Melbourne, daardoor jammer genoeg Great Ocean Road overgeslagen, maar dit ga ik zeker nog doen.

Nu zit ik dus op een Farm in een mooi Chaletje. Het is niet het meest luxe en schoonste chaletje maar wel tot nu helemaal voor mij alleen. Heerlijk even je eigen plekje! Over een week ofzo moet ik cherry's gaan plukken maar tot die tijd ben ik Manager Of Everything.

Zo dat is dus wat ik komende weken ga doen. Me portomonee bijspekken om weer verder te kunnen reizen.

Groetjes van uit Monbulk,

Dennis

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rein en Annemiek:
    8 december 2012
    Hoi Dennis,

Wat goed dat je werk hebt. En net wat je zegt, even lekker je eigen plekje.
    Ondanks dat je nu aan het werk moet, heb je nu ook de tijd om even op te laden (net als je portemonnee).
    Wordt ook vast wel een gezellige tijd.
    En het voordeel is dat je straks gewoon weer verder gaat met je avonturen, dus met dat vooruitzicht is het goed te doen.
    Werk ze!

Groetjes,
    Rein en Annemiek
  2. Cor en Agnes Tuyp:
    9 december 2012
    Hoi Dennis,
    Lekker dat je werk heb,kan je straks weer leuke dingen doen,
    Even alleen zijn is ook wel lekker,
    Hou je goed ,
    groetjes Cor en Agnes
  3. Opa en Oma:
    22 december 2012
    hoi dennis, kan je niet bij post werken ? daarhebben ze grote wijken weinig brievenbussen lekker rond toeren. oma vroeg wie de oliebollen nu moest opeten nu jij er niet bent . wij wensen jou mooie feestdagen en een mooi begin jij bent als eerste aan de beurt voor 2013 .heel veel plezier en bedankt voor de foto,s en de kaart we vinden heel leuk dat we afen toe wat van je hoor en zie groeten uit schermerhorn
  4. Dennis:
    23 december 2012
    Ja ga de oliebollen zeker missen!!
    Stuur maar een paar op haha.
    Blijf toch nog even op boerderij, post heb ik lang genoeg gedaan in Nederland.