Terug naar Sydney

4 februari 2013 - Sydney, Australië

Hallo iedereen,

Bij deze weer een blog. Iedereen zal zich wel afvragen waar ik nu zit en wat ik aan het doen ben. Nou ik zit nu in Sydney en heb vandaag me auto verkocht.  Ja hij is echt verkocht. Maar nee de reis is nog niet over. Aankomende donderdag vlieg ik naar Nieuw Zeeland. En zoals de meeste misschien wel weten zijn mijn ouders daar dan ook. Ga me ouders dus weer zien naar 5 maanden en kijk er erg naar uit om ze weer te zien. Dan gaan we lekker rond reizen door Nieuw Zeeland.

Sinds de vorige blog heb ik natuurlijk ook nog allemaal dingen gedaan. Heb natuurlijk nog tijdje gewerkt op de boerderij en op een gegeven moment moesten alle fransen weg en was ik weer lekker even alleen in de hut. Ben op de eerste dag van de Australian Open geweest. Misschien wisten jullie dit al want ik was nog even op tv in Nederland. Heb wel eens beter op foto’s gestaan maar toch. Heb ook een wedstrijd gezien in de Rod Laver Arena. Ik had geluk want was wedstrijd van Lyeton Hewitt een echte Aussie. Was dus een goede sfeer en uitverkocht.  Het was een super dag en wil nu zeker weten nog meer Grand Slams gaan bezoeken.

Kiki BertensOp tv in Nederland!Rod Laver Arena

Me verjaardag in Australië was natuurlijk ook super leuk. Voor het eerst een keer me verjaardag in de zomer. Eindelijk eens mooi weer. Iedereen heel erg bedankt voor alle felicitaties. Heb die dag natuurlijk taart gegeten en een aantal biertjes gedronken. Het was ook woensdag dus ook weer lekker gevolleybald s ’avonds. Na me verjaardag zat het werk er voor mij ook op de boerderij. Ik bleef nog paar dagen en ben in het weekend mooi naar de great ocean road gegaan.

Taart

Dit was echt super Great ocean road is super mooi en heerlijk om te rijden. Heb er erg van genoten. Ben mooi ergens op gratis camping plek overnacht en de volgende dag naar een vliegtuig museum geweest.

Great Ocean RoadKoalaGreat Ocean Road

Dinsdag 22 Januari ben ik vertrokken van de Farm en ben ik samen met Ruby (een Nederlandse meid die ik heb leren kennen in Australië) richting Sydney gaan rijden. We zijn via Wilson promotory park en Canberra gegaan. Het park was erg mooi en Canberra was als een echte regering stad. Ja Canberra is de hoofdstad van Australië en niet Sydney of Melbourne.

WilsonWilson

CanberraCanberraCanberra

Uit eindelijk dus aangekomen in Sydney en ben ik gelijk druk bezig geweest met het verkopen van me auto. Maar zaterdag 26 januari heb ik wel net zoals alle aussies Australia day gevierd. Koninginnedag is beter maar het was super leuk. Sydney vind ik persoonlijk echt een super stad. Ik verveel me hier nooit en het is heerlijk om hier rond te lopen of lekker in park te gaan zitten/liggen.

Nu nog even lekker 2 dagen in Sydney en dan vlieg ik naar Auckland en me ouders weer zien. Heb er erg veel zin in.

Tot de volgende keer

1. Wil en Marijke Meulenbelt:
    4 februari 2013
    Dennis, we zitten nu halverwege, in Hong Kong, te wachten op vlucht naar Auckland, hopen mee te komen.
    Groeten.
  2. Linda en Rien:
    hallo Dennis.
    Allereerst nog even van harte gefeliciteerd, natuurlijk leuk om het eens in de zomer te vieren. Wel wat vreemde taart op de foto, lijkt wel een bruine kwal. Neem aan dat het wel smaakte.
    Hartstikke goed dat de auto is verkocht, een zorg minder.
    Mooie foto's van de Grat Ocean road. Ziet er inderdaad erg fraai uit. Koala's in de boom natuurlijk erg leuk.
    Australian open ook hier langdurig op TV geweest, natuurlijk gekeken of we je zagen. Maar het bewijs is geleverd met die foto. Vraag me natuurlijk wel af, hij die van tv-scherm is genomen. Je ouders zijn momenteel onderweg. Heb je Pa zaterdag nog gesproken.
    Wens je een goede reis. Zien met veel belangtelling uit naar je eerste reis verslag uit Nieuw Zeeland.
    hartelijke groeten uit Sint Pancras.
    Linda en Rien
  3. Cor en Agnes Tuyp:
    Hoi Dennie,
    Gelukkig is je auto verkocht een zorg minder.
    Je ouders zijn al onderweg ,we wensen jullie een hele mooie tijd toe geniet er van,

groetjes Cor en Agnes
  4. Cobie Stam:
    Hallo Dennis,
    dat wordt vast een hele mooie reis, veel plezier en de groetjes aan Marijke en Wil
    van Teun en Cobie
  5. Rein en Annemiek:
    Hoi Dennis,
    Ik heb al aan je moeder gevraagd of ze genoeg zakdoeken bij zich heeft voor het weerzien. Nog een paar daagjes....
    Een hele mooie tijd samen.
    Groetjes,
    Rein en Annemiek
  6. Hennie de Pennie:
    Hoi Dennis,
    Ik krijg weer zin om naar Australie te gaan. Misschien over een paar jaar weer! Sydney is echt een relaxte stad, maar heel australie is relaxed. No worries, mate! De great ocean road schijnt heel leuk te zijn, daar ben ik nog niet geweest.
    Ik geniet van je verhalen. Super dat je auto is verkocht, dat ik in Australie was, hoorden wij verhalen dat het best wel moeilijk is om je auto weer te verkopen.
    Nou, veel plezier in Nieuw Zeeland! Genieten, he!!!
    groetjes,
    Hennie.
  7. Arie vlaar:
    14 februari 2013
    Dennis ik zit op de bank naar ajax te kijken en wordt geconfronteerd met jou reis verslag petje af wat je allemaal meemaak ik ga ook sparen voor zo n reis Heb je nog wat opgestoken van die tennis wedstrijden ik hoop van wel want het nivo was de laatste tijd wat minder met je Nog veel plezier met je ouders en met je verdere reis PS Het is toch wel leuk dat je geldschieter het bij je komt brengen
    groeten Arie en Astrid